Arlanda, terminal 4

2011-02-03 @ 08:00:32

Nu befinner jag mig på Arlanda, siktet är inställt på Luleå! Om 35 minuter ungefär lyfter planet och strax före 10 är jag framme.


Här roar jag mig med att läsa Aftonbladet och Expressens schlagerbilagor...

Snart dags att boarda planet! Ses i Luleå!
2 kommentar(er)
Postat av: Hasse

Hej Micke!



GRATTIS! Så roligt att du får åka runt på hela Melodifestivalen och blogga inne i "bubblan". Otur att du tydligen missade uppspelningen igår kväll, för att lämna första omdömmena.

Jag ser fram emot att följa din blogg. Du kommer du att vara snabbare än Tobbe?

Har ett önskemål, kan du inte lägga in tidstämpel på dina inlägg och lägga in en RSS feed på sidan så att man ser när den har nya inlägg?



För första gången på mång, många år kommer jag inte att se MF live, men följer med på bloggarna istället. Ja och så sänds MF tydligen direkt på TV ;-)



Ha det så gott på din schlagerturné.

2011-02-03 @ 11:14:35

GILLA!

2011-02-03 @ 17:09:49

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:
URL:
Kommentar:
 
Mikael

Mikael

Följ med mig bakom kulisserna på Melodifestivalen

RSS 2.0