Inget Malmö...

2011-02-26 @ 16:26:29

Som ni märkt har den här bloggen varit helt tyst den här veckan... Av olika anledningar kunde jag inte åka ner till Malmö den här helgen, utan fick avstå. Även i Sundsvall nästa vecka komma jag inte hänga med bakom kulisserna, men är på plats på annat jobb. Jag försöker rapportera så gott det går!

Men det största som hänt i Malmö den här veckan är att Linda Bengtzings körsångerska Evelina Olsén gått och blivit sjuk i dubbelsidig lunginflammation och inte kommer medverka på scen ikväll. Istället har de ringt in körveteranen Caroline Jönsson som imorse flög ner till Malmö för att sista minuten-repa in numret... Starkt jobbat!
3 kommentar(er)
Postat av: Ericson

utrolig snygg blogg ni har :D

2011-02-27 @ 13:39:46
Postat av: Mikke

Inget Mikael i Malmö... :(

2011-02-27 @ 13:45:23
Postat av: jasmin

Malmö är bäst

2011-02-27 @ 14:20:26

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:
URL:
Kommentar:
 
Mikael

Mikael

Följ med mig bakom kulisserna på Melodifestivalen

RSS 2.0