Spänningen stiger, likaså nervositeten...

2011-02-19 @ 18:36:13

Vissa artister springer runt, vissa är bara borta (de har åkt till artisthotellet för att ta det lugnt, men snart är de tillbaka), vissa verkar vara nervösa och vissa tränar fortfarande på sin låt...

Just nu sitter man här och lyssnar på en hockeymatch som spelas i arenan bredvid, vi ser den här uppifrån logerna. Kontraster kan man kalla det, det finns alltså en värld utanför den här bubblan. Men det är härligt!

Jag själv börjar bli nervös, dels för att jag vill att det ska gå bra för mina vänner som tävlar och för att det ikväll är så otroligt svårtippat! Det kommer kunna sluta hur som helst!

Nu; middag!
1 kommentar(er)
Postat av: Anki

Vi hoppas det går bra i kväll för dina vänner.

2011-02-19 @ 18:58:37

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:
URL:
Kommentar:
 
Mikael

Mikael

Följ med mig bakom kulisserna på Melodifestivalen

RSS 2.0