Schlagerfest i Gränden

2011-02-19 @ 16:35:11

Tidigare i eftermiddags var jag schlagerexpert hos Schlagerturnén med Schlagerstjärnan som höll till i Galleria Gränden. Pratade lite om bidragen, och en tippning.

Till ikväll tror jag såhär:

Final: Eric Saade och Shirley's Angels
Andra Chansen: Sara Varga och The Playtones

Skulle kunna hända att The Playtones och Shirley's Angels byter plats...

Publiken borta på Gränden var väldigt härligt positiv, och framförallt stöttande vad gällde tävlingen Lilla Schlagerstjärnan, som hade fantastiska Nadja Juslin och Hilda Stenmalm som gästartister!

1 kommentar(er)
Postat av: kajin

hehehe :) Där är jag!!! :)

2011-02-19 @ 17:34:05

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:
URL:
Kommentar:
 
Mikael

Mikael

Följ med mig bakom kulisserna på Melodifestivalen

RSS 2.0