Schlagerkväll i Stockholm!

2011-02-07 @ 18:56:08

Första deltävlingsveckan är över, och vi har nu entrat den andra. På onsdag åker alla artister med crew ner mot Göteborg! Jag kommer efter på torsdag!

Men bara för att det är måndag betyder det inte att det är helt tomt på schlager... Nej, för ikväll gigar som vanligt Hallå Hela Pressen på Vickan vid Kungsträdgården. Även på Golden Hits är det schlagerkväll, under hela Melodifestival-perioden kommer Schlagerfeber giga varje måndag!

Så missa inte detta! Jag drar mig till Golden Hits ikväll!

2 kommentar(er)
Postat av: Hanna

Hei jag älskar din blogg :) jag har en fråga: vad har du för typsnitt? Vilket och vilken storlek? :) Snälla svara! Tack på förhand.

2011-02-08 @ 19:43:47
Postat av: Mikael

Hej Hanna!

Tack va roligt att höra :)



Jag har typsnittet Verdana i storlek 10 :)

2011-02-09 @ 14:40:39

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:
URL:
Kommentar:
 
Mikael

Mikael

Följ med mig bakom kulisserna på Melodifestivalen

RSS 2.0