2011 års scen!

2011-02-02 @ 02:12:37

Måste visa er scenen.



Varje år kämpas det för att scenen ska bli så spektakulär som möjligt, och i år tror jag nog de har lyckats! Scenen är större än någonsin, scenen innehåller mer LED-skärmar än någonsin och det andas show! Vid första blicken tokdissade jag den, men det gör jag alltid med varje års scener för de gör sig inte riktigt rätt på animerad bild. När vi sen kommer till TV, wow va fantastiska de är!

Tänk er den här scenen, alla ledskärmar igång med massor av belysning, "ormen/masken/halvätna munken/rutschkanan" glittrar och lyser, tänk er hur bra det kan bli! Masken ramar även in alla nummer på ett väldigt snyggt sätt skulle jag vilja gissa på. Det blir nog fantastiskt bra! På lördag får ni se det genom rutan!
0 kommentar(er)

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:
URL:
Kommentar:
 
Mikael

Mikael

Följ med mig bakom kulisserna på Melodifestivalen

RSS 2.0