Repetition av In the club

2011-02-03 @ 18:27:59

Danny satsar solo, lämnar grabbarna i EMD för stunden, och satsar på Melodifestivalen med låten In the club! Och den är, precis som namnet antyder, väldigt clubig. En hård clublåt som tillsammans med den häftiga dansen blir ett grymt shownummer, och låten kommer garanterat spelas på många dansgolv under året..
Min första reaktion är att den är alldeles för hård, att jag hade svårt att ta till mig den. Men sen körde han resten av låten och det är bara grymt!




1 kommentar(er)
Postat av: Cicci

Inte aalls avis ;) tjuvlyssnade på den idag och den verkar sjukt grym, längtar tills man får höra och se allt imorgon! Du kan ju hälsa lycka till från mig om du stöter på honom :)

2011-02-04 @ 16:33:08

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:
URL:
Kommentar:
 
Mikael

Mikael

Följ med mig bakom kulisserna på Melodifestivalen

RSS 2.0