Presskonferens efter genrep

2011-02-05 @ 01:52:01

Strax efter 20 började genrepet och flöt på smärtfritt för artisterna, och även programledarna skötte sig väldigt bra. Men en hel del annat strul i produktionen som de jobbar på att lösa. Imorgon kommer ni inte se någonting utav det i rutan kan jag säga!

Rasmus Viberg och Pernilla Andersson blev framlottade att "gå till final" och fick sjunga igen.

Efter genrepet var det presskonferens, där pressen fick ställa frågor som dykt upp sen den senaste presskonferensen igår. Och så är det en imorgon efter direktsändningen också.











Imorgon är det dags, då är det Dagen D! Så nu sover i princip hela hotellet, och snart jag med. Vi kom till hotellet efter genrepet och avnjöt god middag. Well, vi hörs imorgon! Godnatt!

1 kommentar(er)
Postat av: annajj

Vilken cirkus, det här är verkligen något som engagerar Sverige. Vi får väl se hur det går, själv tycker jag det är kul att Christian Walz ska vara med i tävlingen- och lite oväntat.

2011-02-05 @ 11:07:14

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:
URL:
Kommentar:
 
Mikael

Mikael

Följ med mig bakom kulisserna på Melodifestivalen

RSS 2.0